stop look and listen



11
– Favoritmusik

Oj, här vet jag verkligen inte var jag ska börja! Musik är, har alltid varit och kommer alltid vara en stor del av mitt liv.
Musik från 50, 60 och 70 talet är nog det jag lyssnar mest på, men även nyare musik.
Jag gillar väldigt många olika sorters musik men är samtidigt kräsen som fasiken. Är svårt att hitta en röd tråd i min kräsenhet men kan åtminstone direkt säga att jag spyr galla av melodifestivalen och uttjatade rix FM slingor.
Näe, det är helt enkelt alldeles för mycke att skriva om så jag avslutar här!


12 – Min bästa vän

Jag har många goa vänner, några väldigt nära och några mindre nära. Man jag har ju individuella relationer med alla mina vänner och vill därför inte välja ut en av dem.




13
– Mitt hem

Under min livstid har jag haft 3 olika hem. Mitt föräldrahem, studentrum i Vännäs, hus i Åbyn och nu är jag tillbaka i mitt föräldrahem. Min lilla frizon är på kanske 11 kvm eller nåt sånt. Väggarna målade jag då jag var 14 år, gjorde mig ett fult träd i hörnet som jag då tyckte var fränt.. Men men, det har sin charm!


(klicka för förstoring)

mitt rum mitt rum mitt rum En del av min filmsamling.

mitt rum mitt rum mitt rum
Rymmer inte alla tavlor på väggarna, så några står bakom dörren och övriga finnes i förrådet.
mitt rum

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.