Tiden är den bästa läraren. Tyvärr dödar den alla sina elever



Ibland blir jag bara så fruktansvärt irriterad att det inte med ord går att beskriva. Men näe, jag ska hålla huvudet kallt och nöja mig med att jag vet. Det skulle vara otroligt skönt om det bara kunde komma fram på ett sätt. Men samtidigt så näe, det behövs inte! Det är fasen bättre att det inte gör det! En del kan bara få gå runt i sina ytspacklade världar helt enkelt.
Det ska inte beröra mig alls, men blir som sagt irriterad när en del bara tar sig friheter där och då de inte bör, och verkligen gör allt för att trampa på andra. Eller egentligen stör jag mig inte på själva trampandet utan just bara på att en del tror sig ha lyckats, och att de har överhuvudet då de måste kliva på andra för att ta sig uppåt!

Det är tamejfan de svagaste och värsta människorna, de som måste trycka ner andra för att själv må bra.
Mogna någon jävla gång och stå förfan på era egna ben!

Dagens USCH går till såna människor! Huvva!

Sen är jag skitarg över människor som aldrig kan gå vidare och bara släppa saker!!!! argh...

Att jag överhuvudtaget tillåter mig själv att ödsla tid på detta får mig att må illa..
Att detta håller mig vaken just nu får mig att må ännu mer illa! Att jag ens tänker på det får mig att känna som att jag sjunker till deras nivå. Inte okej. Men jag lovar er, på den nivån hamnar jag aldrig!
Jag har inget behov av att måsta bevisa saker och ting för folk heller. Jag var verkligen bara tvungen att skriva av mig lite ilska en stund för att få sinnesro.

Hahaha ååh.. Här sitter jag och fräser som en katt och skrattar samtidigt, kl 05.14 över idioter som inte ens förtjänar energin! Känner mig tragisk. Små ting påverkar små hjärnor, och just nu är min hjärna väldigt liten, jag är dödstrött! Sovasovasova.

Det är inte törnet som sticker dig, utan det är du som sticker dig på törnet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.