another delightful tuesday




Min lilla uppryckning håller i sig fortfarande och det ska så förbli. GÖTT! Har prickat av massor med saker på min egna lilla lista på saker att göra etc. och känner mig som en bra människa:)

Senaste 2 dagarna har jag spenderat med 3 av de bättre brudarna i mitt liv. Söndagen med älskade ElinF och lite hockey + bingolotto. Vann förövrigt något för första gången! En ny bingolott hähä..
Igår med Fia och Elin H. Vi promenerade runt stan, åt sallad till middag och provade på ju-jutsu!
2 andra vänner och branschkollegor vid namn Micke och Pär är nämligen tränare och erbjöd mig att komma och prova på. Drog då med mig Fia och Elin och vi alla 3 föll mer eller mindre för det och ska fortsätta. Nästa träning är i morgon redan. Hade som ingen större koll på vad ju-jutsu var innan igår, och kan bara säga att det var inte som jag trodde. Självförsvar, grepp och lite sånt! Känns som att det kan vara bra att kunna i arbetet som entrévärd, men i övrigt också.

Just ja!
Glömt nämna, i fredags kom mitt efterlängtade paket på posten. Denna bok var min bästa investering på länge.


Vintage hairstyling bok Här kan du också köpa den.





Well she's walking through the clouds
With a circus mind that's running round
Butterflies and zebras
And moonbeams and fairy tales
That's all she ever thinks about
Riding with the wind.

When I'm sad, she comes to me

With a thousand smiles, she gives to me free
It's alright she says it's alright
Take anything you want from me,
Anything.

Fly on little wing







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.