When the time is right and the night is bright We will see the things we've come to find






Insåg just att jag kanske borde fortsätta på listan som jag påbörjat, så här kommer nr 2 & 3 i samma inlägg!

02 – En sak ni inte vet om mig

Det finns nog mycket ni inte vet om mig, men det hette EN sak.
Jag har ingen navel!! Näe okej skämt å sido, men kommer faktiskt inte på något extra ordinärt och är svårt att välja ut bara en grej. Därför gör jag istället en kort lista på 3 annorlunda saker med mig själv.

- Jag älskar känslan av att köra ner handen i en påse eller hink med pärlor, bönor eller dylikt.

- Jag är besatt av herrparfym och doften av nytvättat, luktar en skitful karl gott kan jag attraheras av honom ändå.

- Jag är smygperfektionist. Står 2 ljuslyktor fel enligt mig måste jag fixa till det!



03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Kerstin Ann-mari Lundquist (tidigare Jakobsson) född 1957-06-18 och min pappa heter Lars Erik Lundquist född 1953-06-18.
Som ni ser fyller de år samma datum, och förutom det finns det en till sak som är lite speciellt med mina föräldrar. Pappas farmor och farfar bodde i Norsjö, och hans föräldrar bor i Fällfors så där har han växt upp. Mammas mormor och morfar bodde i Fällfors, och hennes föräldrar bor i Norsjö så där har hon växt upp. Korsade vägar!

Jag kan nog inte ha önskat mig en bättre uppväxt och bättre föräldrar än vad jag fått trots lite ekonomiska motgångar. Har alltid stått mina föräldrar nära. Vi pratar om allt, och dom vet precis allt om mig!
Mer än så behöver jag inte säga:)




Well they say it's right if it feels alright
When your love burns up in the mire
So I burnt a fire for a lost desire
See it burning highe
r


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.