det finns inget att försvara

Har varit för upptagen med mig själv på sistone för att skriva..
Nu har allt rasat igen, inte okej.. Förstår inte hur svårt det kan vara! Är så fruktansvärt less på mig själv och allt just nu. Inget går som jag vill att det ska. Skulle önska att jag bara kunde somna och vakna upp då allt är bra igen, men så enkelt får det ju aldrig vara.
Ikväll är jag hemskt gnällig, men måste bara få vara det. Min sista gnällkväll! Imorn ska jag rycka upp mig, vara positiv och ta tag i allt. Jag vet att det bara är en tillfällig svacka, en övergångsperiod. Och jag vet precis vad jag måste göra för att ta mig ur den! Meen ikväll tillåter jag mig själv att vara halverst melankolisk och hjärndöd.

Så, från och med i morgon måndag den 28e välkomnar jag den nya Sarah som ser framåt och gör så allt ska bli bra! Ikväll söndag den 27e sätter jag punkt för den gamla Sarah och spottar i hennes riktning. HEJDÅ, hoppas vi aldrig ses igen.



You may shoot me with your words,
You may cut me with your eyes,
You may kill me with your hatefulness,
But still, like air, I'll rise.


Out of the huts of history's shame

I rise
Up from a past that's rooted in pain
I rise
I'm a black ocean, leaping and wide,
Welling and swelling I bear in the tide.
Leaving behind nights of terror and fear
I rise
Into a daybreak that's wondrously clear
I rise





Kommentarer

Elin

puss :)

Datum: 2011-03-28 Tid: 10:17:59
Blogg: http://poorlittlefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.