Dagens höjdpunkt: Att kissa till gitarrsolot i stairway to heaven



Jag har efter många om och men kommit fram till att jag faktiskt uppskattar musiken på Allstars toaletter. Sågade det totalt till en början, att man inte hörde sina egna tankar då man satt där etc. (Detta pga den höga volymen)  Men nu kan jag inte säga annat än att jag gillart! Kom även på att det faktiskt är en fördel, då hör ingen utanför alla generande ljud som kan förekomma då behov uträttas.

I afton så bestämde jag mig iaf för att gå till personalmötet som ägde rum på Allstars.
Jag tänkte; jaa så skönt med friskluft och motion. Dum som jag är väljer jag att promenera längs skelleftehamnsleden! Går heller inte vika av från den då man väl kommit en bit, är långt att plumsa i djupsnön till närmsta gångväg.
Jag hostade grus och avgaser.. Väldans massa friskluft fick jag! Oja!

Näe, nu måste jag verkligen försöka sova om jag ska orka med allt i morgon. Har körlektion till C-kortet kl 07.55 och massor med saker att göra efter det.

Godnattar med en liten stråf ur led zeppelin - stairway to heaven


And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold
And if you listen very hard
The truth will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.