Way Over Yonder In The Minor Key




Det är väldigt precis 1 år och 1 vecka sedan jag skaffade denna blogg. Ingen direkt bragd och inget att fira, men det bara crossed my mind.

Har en fruktansvärt jobbig period just nu då det mesta bara är obekvämt. Längtar bort, men vill samtidigt inte röra mig ur fläcken. Jag vill göra så väldigt många saker och ta tag i grejer, men saknar motivationen.
USCH! Just nu kan jag åtminstone skylla på kvinnovecka. Få se vad jag hittar för förklaring och ursäkt då den extrema kvinnligheten är över, och om denna känsla består.





Sugar man met a false friend
On a lonely dusty road
Lost my heart when i found it
It had turned to dead black coal

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.