walking back to happiness

Det är inte vilken tisdag som helst i morgon, det är MIN tisdag! Nej, jag fyller inte år eller något liknande men morgondagen är bara min ändå.
Jag har under senaste tiden haft en allvarlig brist på motivation och nu orkar jag inte med det längre. Ska det vara så svårt! Näe, därför är morgondagen min bara för att jag bestämt så. Då ska jag börja på nytt.

Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always your choice.

Men motivationen är bara det som får en på fötter, vanan är det som får en att fortsätta. Lite kognitiv beteende terapi med mig själv kanske!






Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.
(!!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.