hyvvä

Just sett hockeyn, väldigt snopet avslut måste jag säga. Men men, på lördag är det nya tag som gäller!

Dagen har bestått av mer eller mindre ingenting. En sväng till Umeå med pappa som har sprängt sina njurstenar and thats about it.
I morgon däremot blir det mera fart. Ska umgås med Fia som ska hjälpa mig att baka. Sen ska jag även tvätta och städa. Tänkte försöka klämma in en springtur där någonstans också innan ju-jutsu träningen kl 18-20. Om inte annat får jag kompensera upp det med att cykla till träningen kanske.

Ska se till att fota baket och sedan lägga upp det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.