Tuesday's gone

För er som inte vet eller har förstått det så går jag maskinförarutbildning. Just nu gör vi infiltrationer och husgrunder i Kornhällan. Och idag skulle en i gruppen fara med L60e:n och lossa en swimmingpool några km bort. På vägen tillbaka körde han lite väl fort och såg inte ett gupp efter vägen vilket ledde till att bakdelen lätta och han sladda framåter över vägen en bit sen ner i diket och välte. Otäckt! Men gick otroligt bra ändå. Inga skador alls på Chris, och traktorn fick väl nån liten kyss men inga större skador.

Det var vid halv 11 tiden, vi åkte dit direkt med bilen och L60f:en, slet upp traktorn så att den stod upprätt och ringde swecon. Tog 1,5tim för swecon gubben att komma dit, var ju mitt i lunchen.
Ungefär vid halv 3 tiden tog vi oss därifrån! Så ingen lunch blev äten idag, men som tur var kom Åsa till undsättning med en massa vatten och kakor:) Puss på Åsa!

Förövrigt hade jag tisdag idag... Blev skitstressad då Patrik sa att det var torsdag!
Vafaan vars tar dagarna vägen?


Kommentarer

Åsa

varsego :)

Datum: 2010-09-16 Tid: 22:32:50
Blogg: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.