Train kept A-Rollin'

Oj, det är verkligen väldigt länge sen jag skrev här.. Har haft väldigt fullt upp och inte alls engagerat mig i bloggen.

Jag har börjat inse hur skönt det kan vara utan alla dessa tekniska saker. Mobil, dator, tv etc. Hela veckan i rättvik hade jag noll ström i telefonen och det går inte förklara hur skönt det var!
Datorn sitter jag inte alls ofta vid. Kollar facebook lite då och då, min mail och blocket. That's it.

Hur som helst, en uppdatering.

Nu i augusti började jag maskinförarutbildning, och det är nog det bästa jag gjort i mitt liv. Veckorna har aldrig gått så fort, och helgerna har aldrig varit så sega. Det är verkligen min grej:)

Jag har efter många om och men tillslut gått med i bilklubben pentagon road devils. Så är nu stolt medlem! Vi hade invigning förra helgen och raggarkampen. Gick riktigt bra:)

Jag har sålt båda mina bilar nu också. Så är helt utan! Ska vara fodervärd åt kalles PV, så hjälper han att skruva igång den nu. Sen blir det att bruksa med den i höst/vinter. Till våren blir det att skaffa en egen pärla.

Nu i september ska jag ta folkracelicens och börja tävla nästa år! Woho!

Bara en mindre sammanställning på hur fullt upp jag haft och kommer ha:
Skola på veckor, jobb på helger, jobba på klubben, stöka igång PVn, ta folkracelicensen, älgjakt, tentor, har själv anordnat personalfest och klassfest + present till våran lärare som fyllde 60, varit på classic car week i rättvik. Är nog mer också, kommer dock inte på något mer just nu.

Ibland tar jag nog på mig lite mer än vad jag har tid med. Men det är ju roligt:) Får helt enkelt skylla mig själv!

Ikväll blir det bara en lugn kväll, då jag faktiskt inte har något "måste" alls! Väldigt skönt. Så blir nog film hos Jonas som det verkar, sen gå i säng. Ska upp kl 5 för att göra min som det verkar sista praktikdag på rönnskär. Sen blir det tekniska i Kåge dom resterande 4 dagarna av praktikperioden.


Kan dröja innan nästa inlägg, men kan lika gärna bli ett nytt imorn! Den som lever får se!

I've got this yearning, burning
Yearning feelin' inside me
Ooh, deep inside me
And it feels so good
!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.