So shed those dowdy feathers and fly

Då var denna jobbhelg över!

I morgon är det måndag. En måndag då jag ska hinna med mer än jag egentligen kan. Jag har 3 viktiga telefonsamtal jag måste göra, eventuellt 4. Förutom det är det utbildning i vanlig ordning plus lite jobb på klubben och några ärenden. Det är väldigt mycket planering som ska göras, planering utav en massa saker.
Jag gruvar mig.. Borde inte göra det men jag gör det ändå! Jag är nervös, jag har prestationsångest och bara helt enkelt gruvgruvar mig! Usch.

Men det kommer bli bra! Det måste bli bra och därför kommer det bli bra.
Det känns skönt att ta tag i en massa grejer. Få lite ur världen!


Don't be so scared of changing and rearranging yourself
It's time for jumping down from the shelf

Kommentarer

fan lång

weehoo, jag hittade hit!

Datum: 2010-10-02 Tid: 14:56:59
sarah

och vem är du:)

Datum: 2010-11-06 Tid: 12:59:17
Blogg: http://rumblerambleandroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.