My Jekyll doesn't hide






Idag sov jag till kl 2!!! ojojoj... Men var faktiskt medvetet. Var helt död igår på jobbet. Inte lätt att hålla sig vaken till 3 då jag i vanliga fall går i säng halv 10-10.
Är hockey på allstar ikväll så ska börja lite tidigare. Förhoppningsvis får jag ihop en rejäl omsättning:)

Blev överlycklig igår då jag kom till allstar och såg att det var en röd kortlek i skon! Älskar de röda lekarna. Men som vanligt ska min tur gå åt pipsvängen. En karl spall ut sin öl över hela blackjackbordet så blev tvungen att kassera leken... Så ikväll har jag en svart lek. Bajs.

I alla fulla fall. Jag, Tina, Kalle, Kotte och Rickie försökte komma på något att göra idag. Blev som vanligt int så mycket. Klippte Rickies gammhår, det var allt! Nu sitter jag och laddar för kvällen. Har ju kanske chans till en till skumpa ikväll! Vore ju hemskt trevligt.

Näe! Nu ska jag koka mig nå kaffe och börja göra något åt mitt yttre!




Feeling like I ought to sleep
Spinning room is sinking deep
Searching for something to say
Waiting for the break of day


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.