I dont wanna break your heart, I just want a brand new start






Förkylningen vill inte ge sig. Förbaskat envis är den.. Less!

Har just kommit hem från en biokväll med min mor! Det händer inte ofta. Faktiskt så sällan att vi har helt enkelt inte gått på bio bara vi två förr av någon konstig anledning. Det var riktigt mysigt:) Och filmen! Haha åh, jag ler inombords då jag tänker på den. Den var riktigt bra. "I Rymden Finns Inga Känslor" rekommenderas starkt.

Känns konstigt, men jag blev på något vis inspirerad av Bill Skarsgårds roll. Just nu behöver jag ett tydligare mönster i min vardag. Låter skittråkigt jag vet. Men bara för en period. Jag menar, följer man ett "schema" så får man ett resultat som stämmer med förväntningarna.

Är bara så mycket som snurrar i mitt huvud nu. Måste organisera, planera, ta tag i! Behöver ett typ av schema för att få saker gjort. Så med andra ord, om jag nu ska göra det, och inte kan lösa det på något annat vis så kommer mitt liv vara väldigt inrutat ett tag framöver.
Men det gör ingenting.. Näe, det gör det inte. Jag är positiv:) A woman's gotta do what a woman's gotta do!






(Två av soundtracken från filmen, mkt bra)








Don't you let me go let me go tonight

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.