trasdocka

Igår var den efterlängtade inflyttnings/födelsedagsfesten på Ängesvägen hos Elin!
Det började ju bra, tills jag, peji och fittan började busbråka. Jag minns ingenting av vad som hände, men jag var i trapphuset, sen när jag kom in i lägenheten igen så hade jag ett jack i knäet, ett hål i handen och massor med blåmärken och sår. Peji sa att jag kraschat i trappen tydligen.. haha. Måste ha slagit i huvudet också.
Blev omplåstrad av söta Fia och Elin sen fortsatte festen^^
Kring 11-12 tiden bar det iväg mot krogen. Åkte Kapitän med Krånkan dit med lite omvägar runt stan, det har jag saknat!

Nu sitter jag med plåster överallt med min "snart är det lördag igen" t-shirt. Håret står åt alla håll men jag är pigg och kry, inte alls bakfull faktiskt. Snarare rastlös! Är jätte eggad, vill hitta på något. Synd bara att jag har personalmöte ikväll så kan som inte planera något..

Näe, färdigskrivet för nu. Solbacken - handla med mor=)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.