sunbeam

Gratis (min katt) sitter rakt nedanför tvn och ser på pippi långstrump, det ligger leksaker fulla golvet, linus på plats på dagis och solstrålarna bryter sig fram mellan molnen och in genom fönstret. Känns som att det kommer bli en bra dag! Ska byta luften i mina lungor med hjälp av en promenad och sen duscha av mig gårdagen!

Vid 12 tiden ska jag ner på stan och dejta Åsa. Hon ska bjuda mig på lunch, slå den du!
När jag ändå är på stan ska Åsa följa mig på Clive Russel och ta en titt på mina råbilder. Få se hur dom blev, om man ser ut som en männisch=)
Ännu lite senare idag ska jag och Åsa till Bella, få se vad vi hittar på. Var alldeles för längesen jag umgicks med Bella!
Lär väl vara kaos i hennes lägenhet. Hon håller på att renovera köket, men tror resultatet kommer bli kanoners!

Så otroligt skönt det är att kliva upp i tid om mornarna. Man hinner med så mycket och får ta del av hela dan! Synd bara att man har ett jobb som gör att dygnet hellre ska vridas åt andra hållet. Skulle vilja ha ett vanligt dagstidsjobb istället för att bara jobba kvällar/nätter. Nåja, får mig väl ett så småningom.

Kommentarer

Elin

Sv: Ja alltså det har ju verkligen inte blivit som jag tänkt det :P Haha.. Men det är inte lätt att ändra ens livstil då man inte ens har tid att duscha typ.. haha :P Men det tycker jag låter bra! Vi får planera lite tillsammans senare i veckan :)

Datum: 2010-03-30 Tid: 15:26:19
Blogg: http://tjenafan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.