döden måste ju vara fan så mycket trevligare än livet




Det var nog helt enkelt inte tänkt att jag skulle röra mig utanför huset idag.

*Fastkörning i snöovädret
*Krock (eller vad det nu var?) med en plogande traktor
*Öl över hela mitt spelbord och mig = stängt bord i ca 30 min. mitt i rushtimmarna
*Glassplitter fulla kläderna och armen
*förstörd kortlek & dåligt humör = dåligt spel, dålig procent

Är glad att jag inte körde fast igen på vägen hem, för det fattades ju som bara det eller hur.

Känns ju extremt bra att ge mor och far ännu mer utgifter när det gäller 850n. För kan bli knepigt att ta reda på vem som körde traktorn och ordna det på så vis. Var tydligen inte nog med att luftmassemätaren redan gett upp. Även om olyckan nu ikväll inte var mitt fel, men hade ju kunnat vara hemma istället för att åka till Ursviken före jobbet, då hade det aldrig hänt..

Alltid lätt att vara efterklok antar jag, MEN GUDFÖRBANNAT VAD DET BARA HÄNDER SKIT HELA TIDEN.

Ja, men du. När jag ändå är på pessimist spåret, var i helvete tog våren vägen? Solen och 2+ grader gör ju en piggare och på bättre humör. Men nejnej inte får vi vara det inte. 30-40cm snö till behövs ju! Och en mysig storm denna helg då Sarah jobbar och måste köra bil där vid 03.00 tiden då det är oplogat och trevligt.

Tar det aldrig slut..?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.