träskor-världens bästa uppfinning

Näe, vet du vad. Blir inget personalmöte för mig ikväll. Är inte obligatoriskt vad jag vet så åker till petra och micke istället! Eftersom vi pratade på uppgraderingen i torsdags så vet jag ändå vad som ska sägas.

Haha.. Fick några blickar på Maxi när jag haltade runt i mina träskor med "snart är det lördag igen" tröjan, kråkbo frilla, en rinnande snus i käften och ringar under ögonen. Undra vafan folk tänkte om mig. Men men, det bjuder jag på! Jag sminkar mig inte så fort jag måste gå utanför dörren, och jag spenderar inte timmar framför spegeln för att sätta upp mitt hår i en snygg frisyr för att handla lite mjölk. Jag tillåter helt enkelt mig själv att vara mänsklig. Säg vad du vill men jag trivs med mitt avslappnade jag och accepterar mig själv som risig. Våga vara söndag!

Har planerat måndag och tisdag nu också. I morgon afton åker jag till Flarken! Jag och Fia ska köra skoter och grilla lunch i skogen på tisdag^^ Mysigt! Håll tummarna med oss om fint väder bara.

Nu är jag i det där läget att jag är så kissnödig att jag nästan dör, men finner ingen ork till att gå hela vägen till toan. Bara tanken på att måsta stiga upp ur soffan som aldrig varit så skön, gör att jag bara vill skjuta mig själv i huvet. ÅH



Kommentarer

fia

det ska bli fint på tisdag har jag hört! wiiio!

Datum: 2010-03-22 Tid: 09:16:32
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.