Eleganten i från vidderna

Kom just från en uppföljning på jobbet. Var ett litet prov, sen fikade vi på Calles och började diskutera kring cherryfesten vi ska ha tillsammans med Piteå. Fick även veta att det blir en branschfest på påskdan, inte dumt!
Nu sitter jag hos Elin, hon duschar och vi ska alldeles strax slå igång eleganten i från vidderna. Sist vi skulle se den så missade vi att det var 2 disc, så vi såg extramaterialet! Blev lite snopet.
Skratta ni, men är väl inte så jävla lätt för två jätte ivriga meduzabrudar som bara vill se filmen NUNUNU, när disc 1 är gömd bakom ett texthäfte inuti fodralet..:P (oj så töntigt det lät med "meduzabrudar" men ni förstår iaf poängen)
Nu är kvinnan ren, så ska ställa bort datorn!

"Jag föddes i en motvind, där allting var emot. Jag lärde mig att klara mig mot allehanda hot. Jag var en slips i vinden, som bodde i en backe. Och när dom sa att jag var ful så visa jag min nacke. Bara man är fantastisk, bara man är fantastisk, bara man är fantastisk, så ordnar sig allting!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.