do you believe in magic

Broder tuck har fått komma hem från sjukan idag! Han är rak i ryggen istället för 90 graders vinkeln som han hade tidigare. HOMECOMING PARTY OCH HELA BIBBAN, nja inte riktigt men god middag iallafall. Grillat!
(Det är nu konstaterat att det är ett diskbråck som spökar, så blir hårdträning och rehab ett tag framöver för Robin.)

Kvartöversju slutar min kära väninna Fia jobba, då kommer hon till mig, tar del av go´middan och umgås fram tills att jag börjar jobba. Är på Mollys ikväll för första gången! Lär nog gå bra det, bara jag hittar till BJ bordet. Har inte ens varit in på stället på min fritid så.

Ska ni ut ikväll så kom förbi på Mollys, säg hej och offra två tjugor i spelet;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.