ta å klipp dig, din långhårte jäävul

Näe vet du vad, nu är jag less!
Nu jävlar blir det en nystart, och den ska hållas vid! Inte ge upp. Så är det. Jajemen. Då så, mer var det inte med det!


I övrigt så var det jobbarkväll igår. Trodde att det skulle vara en ordinär tråkig onsdagkväll men näedu! Årets studenter börjar fira tidigt. (Är mer än en vecka kvar innan de tar studenten.)
Fullt med folk och riktigt bra spel var det! över 8000:- i oms. och behöll 86% tror jag det var.
Enligt schema har jag arbetstid till 01.30 (stängning 01.00) på onsdagar, men tydligen har olles serveringstillstånd till kl 02.00 på onsdagar också! Det visste inte jag, chefen har nog glömt säga det. Så jag gjorde klart för att stänga 01.00, men de började ju aldrig skicka ut folk? Luring på mig. Tur att jag får betalt för den extra timman.

I morse hade jag ställt telefonväckaren på 09.30. Vaknade (med telefonen i handen?), utav att min bror kom in i mitt rum och sa: Du Sarah, vi har sovit rätt länge! Kollade på klockan, KVART I ETT?!
Hade alltså stängt av telefonväckaren i sömnen. Bra jobbat. Jag hatar, verkligen hatar att vakna så sent. Men var ju inte mycket att göra åt det.. Har varit arg på mig själv hela dagen över det.
Menmen, fick lite gjort i alla fall. Har äntligen fått tummen ur och klippt min lugg! Sen har jag städat lite, och som alla andra dagar - suttit på blocket.se

Ska alldeles strax klippa pappa, få se om mamma också behöver ansas uppi päran. När man ändå är i gång med saxen är det väl lika bra att ta alla antar jag.
Hade ju egentligen planer ikväll med Fredde och Micke, men blev en massa jobb för dem på calles så det sket sig. Får fördriva timmarna fram tills att jag ska hämta Simon på flyget här hemma istället!

Bara man är fantastisk, så ordnar sig allting!



Kommentarer

fia

då önskar jag att jag kunde bli lite fantastisk!

Datum: 2010-06-04 Tid: 08:43:57
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.