jåda!

Lördagen blev bara bra!
Åkte olds -48 med rickie, loeloe, tina, croner, ögat + 2 till, till utställningen.
Eftersom att den råkar vara obes. (ur register) så blev det att byta till buicken sen på cruisingen.
Träffade tusen folk, däribland överraskade Fia med sin närvaro!

Söndagen var mindre rolig, men man får väl skylla sig själv.. Försökte göra dan bättre med att se tusenbröder med Fia, men i helvete att vi fick igång skiten.. Så blev en film vid namn what doesnt kill you som substitut. Den var ju inte sämst iaf!
Slutade hur som helst med att Fia beställde alla säsonger av Tusenbröder, så då får vi förhoppningsvis se den i veckan då.

Måndag idag. Blir väl en promenad i det trista vädret, annars har jag inget mer på schemat. Få se vad som händer!
I morgon verkar det luta åt jobb. Hur konstigt det än känns att jobba en tisdag så är det ju faktiskt balen.


10 grader, mulet. Jag vill ha värme och sol tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.