Är det verkligt fredag imorn?

Känns inte så.

Försöker hålla mig vaken här vid datorn, så att jag kan sova ut på morgon.
I morgon kväll jobbar jag på station där det är studentfest. Kan tänka mig att det kommer bli ganska fartigt och utmattande, så vänder därför dygnet åt fel håll. Inte bra, men ändå bra.

Igår kväll så blev det en impulsfest med Fia. Lådpackarparty! Vi drack grogg och stökade på inför deras flytt från lägenheten. Sedan bar det av till Olles. Sofia blev något överförfriskad, medans jag knappt alls var onykter. Filmer och bilder kommer..:)

Denna dag klev jag upp vid kl. 9-10, trots att jag inte somnade förrän vid 3-4 tiden inatt.

10 juni, vilket också betyder Jenkas födelsedag! En lunchdejt med Herr Jenka passade bra. Fick även se hans och Jockes nyförvärv. Nämligen en storjävla båt! Fin var den. Och sjösättas ska den på lördag. Sen blir det en premiärtur  på söndag, och jag ska eventuellt köra den då. Gött!
Efter lunch så fikade vi på altanen med min kära mor. Blev suring till middag och ikväll har jag umgåtts med Sussie och Elin H! Vi drog en rallarvända med 850n, bla. ut till storsnäckhamn. Var riktigt mysigt! Körde fel ett antal gånger innan vi hittade havet (låter dumt kanske..) Men tillslut så!

Näe nu orkar jag inte längre.. Blir en godnatt-snus och sängen!

Kommentarer

fia

haha, vaddå överförfriskad? jag var väl lika nykter som du? ;)

Datum: 2010-06-11 Tid: 19:55:23
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
fia

vi får dra en bodaborg nångång då! :)

Datum: 2010-06-11 Tid: 20:10:23
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.