when it all comes around

Jag har beslutsångest of mardar...

Vet inte om jag vill behålla min lugg eller inte! Det är ju så fint, men det är ju så jobbigt..
Hade bestämt mig för att spara ut den helt och hållet men nu fick jag kalla fötter!
Varför ska allt vara så jobbigt. Jaja, jag har åtminstone bestämt hårfärg nu. Det blir mörkbrunt UTAN några röda toner. Är så less på rött.

Menmen nu ska jag börja på listan! Dag 01 Om mig

Kalla fakta:
Jag är 20 år, 179.6cm lång och väger tillräckligt. Bruna ögon, varierande hårfärg och strl 39 på fossingarna.
Är utbildad florist, utbildad croupier, innehar maskinförarcertifikat och även heta arbeten certifikat.
Jag arbetar som croupier men söker febrilt arbete som maskinförare.
Jag bor hos mina föräldrar och försöker stå ut så länge som möjligt då planen är att spara pengar. Jag är en ensamstående kattmamma och har 2 barn vid namn Sören och Gratis. I övrigt 2 äldre bröder, 1 mor och 1 far. Dessa räknas till min närmsta familj!
Då jag inte jobbar så umgås jag med mina mer eller mindre konstiga vänner, eller grejar på min bilklubb vid namn Pentagon Road Devils. Ibland får jag för mig att motionera, det går i vågor. Men det är ju riktigt kul då man väl kommer igång! Just nu ligger jag i lä, och min bortförklaring är att jag behöver nya joggingskor.

I övrigt vet jag inte vad jag ska skriva. Får väl dra en lagom beige intresselista!

1940- tidigt 1960. (Då pratar vi framförallt fordon, men även musik, kläder och inredning.)
Motorer, fordon, maskiner, skruva
Musik
Rita, kludda, porträtt med kol
matlagning, inredning
trädgård, blomster
tatueringar
sminka, skor, kläder (typiska tjejraden)

Jag är en såndär människa som helst bara vill kunna allt och göra allt, så kan lika gärna fjällvandra, läsa en George Orwell bok och gå och lägga mig som att bygga på klubben, dricka öl och aldrig gå i säng!
Jag är farligt mångsidig.

Näe, var en jobbig kategori "Om mig", nu ger jag upp. Det får räcka

Kommentarer

fia

hahaha, jag hade visst väldigt dålig koll på tiden då :P

Datum: 2010-12-15 Tid: 07:11:06
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.