Sova är överskattat.. Eller?

Jag har fortfarande inte gått och lagt mig sen igår. Branschkvällar sliter på hälsan^^
Jag kom hem vid 11 tiden idag, fortfarande knall. Har lyckats sova i soffan 2 timmar trots att tvn skriker hockey. Vaknade av pappas och broders vrål då AIK gjorde mål.
Har faktiskt inte alls varit särskilt bakfull, mest trött och förvirrad.

Kollade just min mail, har ungefär tusen saker som jag auktionerat ut på tradera som måste skickas till vinnarna i morgon. Kändes jobbigt. Kan inte någon göra det åt mig? Lite emballering, paketering och en vända till posten + en vända till schenker. Kanske borde auktionera ut det arbetet också? Ja.. Jag är fortfarande trött och förvirrad..


Kortare sammanfattning av den långa helgen.

Torsdag - tjejfest hos Thessan och station med Fia. Grymt rolig kväll!

Fredag - Jobb på Carl viktor. Var nästan inget spel men är svårt att ha riktigt tråkigt på Calles av någon anledning! Slutade strax efter ett, sen körde jag Kapitän åt folk till drygt 4-5 på morgonen.

Lördag - Jobb på Station, gick inte alls bra.. Förstår inte riktigt hur det kunde gå så dåligt, Usch.

Söndag
- Branschfest på Mollys! Åt middag hos Isabel i Bureå före, inte dumt. Efterfesten ägde rum hos Bullen till ca. 6 på morgon, sen vidare till Fredde. Kändes inte värt att sova då så höll mig vaken!

Tack allihopa för en trevlig långhelg!
Dags att kasta in handduken snart och sova som satan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.