simple man

Igår blev en riktigt lyckad shoppingdag med Fia. Jag köpte absolut inget onödigt som jag egentligen inte behövde. Stolt! Brukar alltid slinka med en klänning eller top etc. Men inget sånt igår!
Däremot blev det köp som ej var planerade, men som jag var i behov av. Tex. löparbyxor (tajts).

Fick även min lugg klippt helt gratis då jag var och kikade på mina råbilder på clive. Måste färga håret nu, helst innan helgen. Skulle vilja gå till clive och göra det helst, men är ju så dyrt så blir nog en hederlig hemmafärgning igen! Mitt hår är så matt och tråkigt, har utväxt plus att färgen blekts så ordentligt att det knappt syns att det en gång varit rött. Ser bara kopparbrunt ut. Vilket inte gillas.

Efter en heldag på stan blev det lättare träning, sprattel i vatten! Även kallat vattengympa. Är ju riktigt roligt faktiskt, man ser inte riktigt klok ut i poolen^^

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 12.00. Då ska jag och Fia gymma.
Ska passa på och söka utbildningen jag har tänkt gå nu. Håll tummarna åt mig att jag blir antagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.