jaadu

Sitter med en kaffekopp framför tvn. Så har jag suttit nu hela dan. Varför? Jo, för att jag kan ju knappt gå!
Var på ett läkarbesök i morse, en slemsäck i mitt knä är tydligen infekterad/inflammerad. Så nu äter jag pencillin och hoppar på kryckor.. Party!

Det är ju tur att jag har katter som roar mig iaf! Sören har suttit i köksfönstret och skällt på en koltrast. Haha, undra vad som försegick i hans pära.
Har ju faktiskt filmat honom då han satt där, men på grund av bristande kunnighet om dessa tekniska html blabla..grejer så kan jag inte med hur man gör! Måste man ha den på youtube eller videoblogggrej? Går den inte bara lägga upp precis som man lägger upp bilder? Give me answers.

Har åtminstone lyckats lägga upp den på facebook, så ni kan hitta den här.

Nu ska jag göra mig klar, hoppa ut till bilen och åka till Annie! Är inte allt för ofta jag träffar Annie, Elin, Sussie och Emelie. Men får bli ändring på det! Från och med ikväll. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.