horse with no name

Ber om ursäkt, har varit usel på att uppdatera nu ett tag.
Det har hänt så mycket, har varken funnit tid eller sinnesro till att skriva.


Ligger i sängen just nu med Sören bredvid mitt huvud. Jag är riktigt trött så förstår egentligen inte varför jag har igång datorn överhuvudtaget. Men men.

Jag fick ett samtal ikväll från en av mina högre chefer. Första tanken som slog mig var, nej gudförbannat nu har jag klantat mig med någon bankning eller gjort något annat fel, men så var inte fallet.
Han ville att jag skulle rycka in och jobba i Hemavan 2 kvällar!
Fredag till söndag, gratis resan dit & hem, gratis hotell, gratis liftkort, gratis allt förutom mat!(äh, vem behöver mat!) dessutom mer fritid än arbetstid. Börjar 22-23 tiden på kvällen, när jag slutar har jag inte riktigt fått kläm på men vid 02-03 skulle jag gissa.
Fick dessutom ta med mig sällskap, en person. Det fick bli min kära vapendragare, vän och bror - Robin. Syskonresa är ju inte helt fel=)
Får väl bara hoppas att det inte är extremt vinterväglag där, eftersom vi bytte sulor på både 940n och 850n härom dan..

Nej, nu ska jag lyssna på kroppen och SOVA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sarah Erika Lundquist, 20 år, Skellefteå. Bor tillfälligt hos mina föräldrar med mina två katter. Jobbar deltid som croupier & är i övrigt arbetssökande.